-

Autobus117

Trzaskokamyszohołowniany upiór

Modne jest podkreślanie, że 'jednak ten RT osiągnał świetny wynik' i tym podobne przepraszam pierdoły. Dlaczego pierdoły?

Wyobraźmy sobie, że do wyborów startuję JA! Autobus na Prezydenta. Czerska + Wiertnicza lansuje mnie jak RT. Celebryci napuszczeni przez treserów robią słitfocie, lansują mnie 24h/dobę. Media lokalne to samo. Internety soki śmoki tak jak za RT.

Mój program jest prosty i konkretny:

***** ***

***** ***

i tak ze sto razy

do tego

***** Rydzyka

***** Kościół Katolicki

to właściwie wystarczy. Ktoś zapyta "a gospodarka, rozwój Polski , itp"? A KOGO TO Z ELEKTORATU RT INTERESUJE?

Po policzeniu głosów zdobywam swobodnie 100% głosów PO/KO, od tęczowych narodowców właściwie tyle samo /w końcu jak głosowali na RT no to co można sie po gamoniach spodziewać/ Biedronowcy , no nie wiem, ale jak dodam że opiekunami w przedszkolach muszą być tęczowi - 100% ludowcy /wiem wiem śmieszne/ pewnie też na mnie, bo chłopom zawsze mało "mogli dać 1000+ "! a ja bym dał! To jest siła RT.

Ok może bym przegrał, może. A może bym wygrał. Gdyby to było głosowanie do sejmu/senatu to przy takiej mobilizacji PiSu, PO i  PSLu nie ma w Sejmie/Senacie lub jest śladowe. I tego trzeba pilnować.

To pisałem ja, kandydat drugiej klasy Autobus117

Aha zapomniałem o Hołowni. Coś zatańczę , zaśpiewam otrę się o Prokopa. 100%!

 



tagi: wybory  trzaskowski 

Autobus117
14 lipca 2020 23:16
43     2353    3 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

Mrc @Autobus117
15 lipca 2020 06:38

No i jeszcze nienawiść przyciąga wyborców. 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Autobus117
15 lipca 2020 07:37

A teraz Morawiecki chce koalicji z PSL

zaloguj się by móc komentować

Autobus117 @gabriel-maciejewski 15 lipca 2020 07:37
15 lipca 2020 08:12

Mam nadzieję, że chcą ich przeciągnąć , a póżniej wchłonąć elektorat. Mam nadzieję.

zaloguj się by móc komentować

Autobus117 @ikony58 15 lipca 2020 07:39
15 lipca 2020 08:17

Sum Ewaryst chyba ma potężne wyrzuty sumienia. Obłęd o którym pisze dopadł przede wszystkim jego samego. Może zdał sobie sprawę, że go uwędzili lata temu i leży na talerzu.

zaloguj się by móc komentować

Autobus117 @Mrc 15 lipca 2020 06:38
15 lipca 2020 08:22

oczywiście, na to postawiła koalicja drani

zaloguj się by móc komentować

atelin @Autobus117
15 lipca 2020 08:32

O właśnie!!! Może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi z tymi gwiazdkami, ni cholery nie mogę rozszyfrować, co mnie nieco dziwi, ponieważ często zdarza mi się odgadnąć hasło w "Kole fortuny" bez literek.

zaloguj się by móc komentować

mooj @Autobus117
15 lipca 2020 08:32

Te "podobne pierdoły" do "osiągnął świetny wynik" - to np jest wygranym?

"Wyobraźmy sobie, że do wyborów startuję JA! Autobus na Prezydenta. Czerska + Wiertnicza lansuje mnie jak RT. Celebryci napuszczeni przez treserów robią słitfocie, lansują mnie 24h/dobę. Media lokalne to samo. Internety soki śmoki tak jak za RT."

i koniec i to wystarcza by być wygranym w wadze, w której się startuje. Dalszy ciąg - o ile nie jest zupełnie kompromitujący - nie ma znaczenia.

Wygrana na niekwestionowanego kandydata totalsów jest wygraną. Zgarnięciem puli (moim zdaniem pełnej o którą startował). Śmochy fochy Czarzastego tego nie zmieniają (jak na razie). RT skutecznie odsunął totalsów od przepaści - fundacyje różne i różniste wiedzą w kogo grać dalej. Nie zmienią przedmiotu, w który dują, hołowszczyzna jest niepotrzebna. Brukselskie i inne spotkania będą w składach jakie były.

A "groziło" wojną ..takie ojroposły KO/PO ..gdyby kandydatka totalsiana dostała 10%...ich pozycja w Brukseli, salda rachunków partyjnych tu, zleconka... kto by to dalej pompował?

A teraz? Kolejne parę lat kontynuacji "wspierania głosu 49% Polaków i obrony Polski przed polskim rządem" zapewnione. Wygrał.

Wygrał w tym w co grał, w czym został obsadzony.

 

 

zaloguj się by móc komentować

atelin @atelin 15 lipca 2020 08:32
15 lipca 2020 08:36

Dobra, dałem radę po fajce na balkonie.

zaloguj się by móc komentować

Autobus117 @mooj 15 lipca 2020 08:32
15 lipca 2020 08:41

 Hołownia by wygrał z Dudą i wszyscy /no jak widać prawie/ o tym wiedzą. W wyborach do sejmu PO/KO weżmie 49%? Żart. Proszę pamiętać, agenturę pompuje się zawsze.

PS. "Sojusznicy" już się żrą

zaloguj się by móc komentować

Autobus117 @atelin 15 lipca 2020 08:36
15 lipca 2020 08:42

nie palę 17/18 lat ale pamiętam poranna fajka na balkonie to jest to!

zaloguj się by móc komentować

mooj @Autobus117 15 lipca 2020 08:41
15 lipca 2020 08:52

"By" może by może nie by. Jest twardo - czterdzieści kilka procent, naprawdę blisko 50% tcyh którzy zdecydowało się głosować - poparło namaszczonego przez PO.  I już - to wystarcza jako dowód, że namaszczający może być futrowany dalej, że nie trzeba go zmieniać

Nie weźmie w wyborach do Sejmu..chyba..tzn mam nadzieję. Ale to nie jest tak, że głosowanie lipcowy było kolejnym fafnastym przegranym przez totalsów.

 

samorządy (także zawodowe),

SENAT (tak! mają większość i pewnie będą mieli nadal! A przy wynikach typu naście procent dla kadydata totalsów..pewnie jakieś transfery w parlamencie by były bardzo szybkie),

dużo urzędów (w tym nie tylko przybijacze pięczątek ale i decydenci),

"sądy" (hasłowo)

"banki i fundusze" (hasłowo)

etc

przegrywają przegrywają przegrywają (analogia do ******* ) i co? nadal jeśli nie pełnię/potężną pulę to bardzo znaczącą władzę mają

To jak to z tymi przegranymi jest? Może nie takie przegrane do końca?

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @mooj 15 lipca 2020 08:52
15 lipca 2020 09:02

wszytkie osrodki zagraniczne pilnuja, aby tutaj był "klincz" , jedni drugim podstawiali nogę. A to bardzo utrudnia poruszanie sie w dowolnym kierunku. I chyba o to głownie chodzi, zeby poruszajacy zataczał sie od ściany do sciany i tracił "aktywa" (energie) w ciągle stymulowanym wewnetrznym konflikcie. Czyz nie po to są w Polsce zainstalowane zewnętrzne  agentury i ich lokalni współpracownicy?

zaloguj się by móc komentować

Autobus117 @mooj 15 lipca 2020 08:52
15 lipca 2020 09:04

oczywiście, że nie do końca są przegrani, Ogólny wynik oczywiście dobry, ale  w wyborach do sejmu przy tej mobilizacji PiSu  nie potwierdzą sukcesu.

zaloguj się by móc komentować

Autobus117 @stanislaw-orda 15 lipca 2020 09:02
15 lipca 2020 09:07

oczywiście o to grają, stan inercji w Polsce jest pożądany całą agentura pracuje od 89 a właściwie  już jej kolejne pokolenie. A w oczach pragnienie być kapo.

zaloguj się by móc komentować

mooj @stanislaw-orda 15 lipca 2020 09:02
15 lipca 2020 09:16

Może nie aż tak mocno, ale jak najbardziej z tym klinczem. Ja zacząłem się bać, że RT zostanie Prezydentem Polski i pocieszając się snułem alternatywne do bazowego scenariusze -  w tym np "może będzie przy RT łatwiej zmienić Konstytucję na taką, umożliwiającą sprawniejsze rządzenie...?" Na skrzydłach sukcesu, niedopilnowani z zewnątrz totalsi, łapczywi na pełnie władzy z majączącym sukcesem w izbie niższej, przy swoim preziu zrobią coś, co przysłuży się przez przypadek na dekady?

Ale wracamy do bazowego: Prezydent jest ten sam, Parlament podzielony..

Urzędujący Prezydent chwalił się w większości nie swoimi sukcesami, leżącymi poza zakresem sprawowanego urzędu . Parę lat temu zapowiadał dyskusję, a nawet próbę sformułowania propozycji (nawet wspominał o refenrendum) zmian konstytucyjnych. Łatwiej byłoby z klinczów różnych wychodzić. Może w tej kadencji? Umizgi (jeśli faktycznie są) do ZSL i okolic mogłyby być w jakiejś mierze usprawiedliwione, gdyby wyszła z tego większość konstytucyjna dla uchwalenia nowej - jeszcze w tej kadencji Parlamentu.

Choć w zasadzie to uważam, że takie zmiany to referendum/wybory do Konstytuanty modelowo.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @mooj 15 lipca 2020 09:16
15 lipca 2020 09:29

Nie istnieje na to szansa. W taki sposób  spreparowana została ordynacja wyborcza oraz zapisy konstytucyjne, że gwarantują onetrwały  stan klinczu, takze w zakresie zmian konstytucyjnych. Gdy coś sensownego ma szansę się wykroić, wtrąca się w to Unia, zaalarmowana przez lokalsów  na berlińskim żołdzie..

zaloguj się by móc komentować

mooj @stanislaw-orda 15 lipca 2020 09:29
15 lipca 2020 09:36

Oj..więcej wiary:) 

I przygotowania na sytuację, że się otwiera okienko czasowe.

Nie tak dawno ( co to jest naście lat? chwilka) wydawało się zupełnie niemożliwym a dziś

https://www.defence24.com/abrams-mbts-with-trophy-aps-to-be-deployed-to-poland-us-army-verifying-its-readiness

Pilnujący "nie mają trzech metrów wzrostu" i szkolne błędy też popełniają, czasem zajęci są czym innym. Takie "nic nie można" niesie zagrożenie usprawiedliwienia lenistwa, rozpaczy / negacji wiary nadziei i innych grzechów.

Coś zawsze można. Oby znaczną część tego, co można, zrobić - bez myślenia "nie wszystko można, więc nie róbmy niczego".

zaloguj się by móc komentować

tomciob @Autobus117
15 lipca 2020 09:40

Witam. Zostawiam do przemyślenia i znikam, cytat:

"Według badania IPSOS, w pierwszej turze wyborów prezydenckich rozkład głosów wśród najmłodszych wyborców- w wieku 18-29 lat - kształtował się następująco: Rafał Trzaskowski – 24,5%, Szymon Hołownia – 23,9% głosów, Krzysztof Bosak – 21,7%, Andrzej Duda – 20,3%. Wszystko przy wyjątkowo wysokiej frekwencji jak na tę kategorię wiekową - 62,3 proc., czyli znacznie więcej niż niż zwyczajowe 40-45 proc". źródło cytatu

Pozdrawiam

zaloguj się by móc komentować

Autobus117 @tomciob 15 lipca 2020 09:40
15 lipca 2020 09:48

Dzięki. Moje sąsiadki oglądaczki tefauenowskich tańców Hołownia, druga tura to Duda "ale gdyby Hołownia był w II turze to oczywiście na niego"

zaloguj się by móc komentować

szarakomorka @mooj 15 lipca 2020 08:32
15 lipca 2020 10:16

"Śmochy fochy Czarzastego tego nie zmieniają" - śmiech mnie bierze, że takie szczwane lisy czerwono-tęczowo-zielone  nie przewidziały tego, że popierając w 2 turze RT (PO) kopią sobie grób i dopiero teraz to do nich dociera?

Mieli pewność (z arytmetyki?), że RT wygra.

Ale on nie wygrał. A to sprawiło, że elektorat im uciekł - kiedy i jaki wróci , nie wiadomo. 

Pomogli uciec PO spod szubienicy. Gdyby zdecydowali, że dla nich wybory już po 1 turze się skończyły mogliby startować teraz z PO jak rowny z równym.

Jeszcze lepszy efekt osiągnęliby pozwalając na wybory 10 maja.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @mooj 15 lipca 2020 09:36
15 lipca 2020 10:27

stacjonowanie wojska o niczym nie decyduje, dzisiaj one s , a jutro moze  nie być. W Wietnamie i Korei nie takie kontyngenty US Army były. Natomiast aktywa niemieckie były w lokowane w trzecią  RP,  jeszcze przed przepoczwarzeniem się jej  z PRL-u. To kadry ("stypendyści"), media (propaganda), banki (pieniądz kredytowy), i zakłądy produkcyjne. To wazniejsze niż te parę cięzarówek, czołgów czy  Strikerów. Po prostu oddziały USArmy ćwiczą u nas na  poligonach warunki typowe dla teatru środkowo i wschodnoeuropejskiego (nadbałtyckiego). Nigdzie indziej w tej części Europy nie ma znajdą tak  rozleglych terenów poligonowych.

zaloguj się by móc komentować


stanislaw-orda @ikony58 15 lipca 2020 11:10
15 lipca 2020 11:29

prośba: nie załamuj mnie już  bardziej

zaloguj się by móc komentować

tomciob @ikony58 15 lipca 2020 11:10
15 lipca 2020 11:32

Jak by mi Przemsa chciał wytłumaczyć to tak, ale takie tam mecyje to za cienkie w uszach jak dla mnie.

zaloguj się by móc komentować

zkr @atelin 15 lipca 2020 08:32
15 lipca 2020 11:45

Der Onet nazywa to "Ruchem", "inicjatywa"

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/osiem-gwiazd-ruch-ktory-zawladnal-internetem-na-finiszu-kampanii-wybory/6xxrp80

oni coraz glebiej zanurzaja sie w mule...

> o co chodzi z tymi gwiazdkam

Niestety Prezydent chyba tez nie wiedzial i dal sie zlapac z jakims ukwialem na zdjeciu

zaloguj się by móc komentować

Autobus117 @Autobus117
15 lipca 2020 12:03

Chamówa jak to u nich w zwyczaju. Otoczenie Prezydenta jak zwykle spóźnione, On te wybory wygrałby sam.

zaloguj się by móc komentować

onyx @zkr 15 lipca 2020 11:45
15 lipca 2020 12:07

Wiedział, wiedział wszyscy wiedzą. Ale pokazał że ma dystans i że ten człowiek to także Polak, którego jest prezydentem.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @onyx 15 lipca 2020 12:07
15 lipca 2020 12:09

" ...  i że ten człowiek to także Polak, ..."

Czyżby?

 

 

zaloguj się by móc komentować

onyx @stanislaw-orda 15 lipca 2020 12:09
15 lipca 2020 12:19

Polak z dokumentacji więc urzędowo A. Duda jest jego prezydentem. A jakie wartości ten dzban wyznaje to pokazał. Oni w te wybory bardzo dużo pokazali i wciąż jadą z koksem i bez trzymanki. Teraz ogłaszają, że nie będą kupować żywności produkowanej przez polskich rolników a także robić interesów z Podlasiem gdyby jakieś się przytrafiły. Obłęd narasta.

zaloguj się by móc komentować

Autobus117 @onyx 15 lipca 2020 12:19
15 lipca 2020 12:21

to PiS musi wykorzystać

zaloguj się by móc komentować


mooj @stanislaw-orda 15 lipca 2020 10:27
15 lipca 2020 14:38

"stacjonowanie wojska o niczym nie decyduje,"

Owszem  - decyduje. Decydowało przez 1939-1993 i decyduje do dziś. Czy wtedy też nie miało znaczenia, że "stacjonuje" RKKA/Czerwona/Północna Grupa?

Ma też znaczenie gdzie Wojsko Polskie dziś stacjonuje, choć nie oznacza to bezwarunkowego i pełnego (do 100% zasobów) wsparcia np Litwy.

"Dzisiaj sa - jutro może nie być"

Co nie zmienia faktu, że dzisiaj są, a przedwczoraj wydawało się mało prawdopdobne, że dziś będą (a o tym pisałem- o zmienności i wykorzystywaniu możliwość, jeśli się nadarzą, ew. o jakimś próbom sprzyjaniu takiego nadarzenia się:).

I jak poprzednio - można się skupiać na "ale nie można wszystkiego  - więc nie ma sensu niczego" czyli w tym wypadku "nie daje gwarancji na zawsze, więc nie ma znaczenia, nie daje niczego", a można też inaczej:)

zaloguj się by móc komentować

SilentiumUniversi @onyx 15 lipca 2020 12:19
15 lipca 2020 14:47

Teraz ogłaszają, że nie będą kupować żywności produkowanej przez polskich rolników a także robić interesów z Podlasiem gdyby jakieś się przytrafiły

Nigdy nie robili. Teraz tylko jawnie o tym piszą. Np. do znajomej wsi w podlaskim po 2007 roku przyjechało dwóch posłów PO (!) aby zapowiedzieć miejscowym, że wstrzymują im finanasowanie wszystkich rozpoczętych prac, nie tylko lokalnych. No i słowa dotrzymali.

Ciekawe, czy w innych miejscowościach też były takie akcje.

zaloguj się by móc komentować

Autobus117 @SilentiumUniversi 15 lipca 2020 14:47
15 lipca 2020 15:07

to jest niewiarygodny bat na tych drani , nawet miasto jak o tym usłyszy zrozumie , że to zdrajcy.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @Autobus117 15 lipca 2020 15:07
15 lipca 2020 15:14

Bojkot Podkarpacia trwa już ładnych kilka miesięcy.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @ewa-rembikowska 15 lipca 2020 15:14
15 lipca 2020 15:15

Ci młodzi, wykształceni sa gorsi niż Targowica. 

zaloguj się by móc komentować

Autobus117 @ewa-rembikowska 15 lipca 2020 15:14
15 lipca 2020 15:28

Do mnie dotarło to dopiero teraz. To jest argument w dyskusjach z niezdecydowanymi ogromny. Drani sie nie przekona, oni sobie w Wilanowie zrobią własne góry na złość pisiakom. I dobrze!

zaloguj się by móc komentować

mooj @ewa-rembikowska 15 lipca 2020 15:15
15 lipca 2020 15:31

Nie są:

ani tacy młodzi :))) (18-30? 30 młodzi ale bez przesady:)

ani tacy wykształceni :(

ani gorsi niż Targowica

Mocno pogubieni (a to trochę to z winy starszego pokolenia) ale z szansą na zmiany, nie są zatwardziali.  Zapalczywi i czasem głupio gniewni (strasznei konformistycznie w nonkonformizmach) ale nie zapiekli. I nie są straceni. Gorzej z wieloma w przedziale 35-45 :(

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @ewa-rembikowska 15 lipca 2020 15:15
15 lipca 2020 16:34

ale co to jest za wykształcenie, czyli za kogo z nim pracują  na tym "Zachodzie"

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @stanislaw-orda 15 lipca 2020 16:34
15 lipca 2020 17:22

Żadne, ale właśnie przeczytałam gdzieś na fejsie, że na Dudę głosowały osoby słabo wykształcone a na Trzaska absolwenci uczelni, którzy mają większe rozeznanie co do zjawisk ekonomicznych, no i w ogóle. 

A ja mam dysonans poznawczy, bo pracując niegdyś w agencji doradztwa personalnego przepytywałam łebków z różnych zagadnień. No i okazało się, że spora grupa nie ma pojęcia jak obliczyć udział. 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @ewa-rembikowska 15 lipca 2020 17:22
15 lipca 2020 18:34

Pisałem kiedyś o rekrutacji do jednej z instytucji z  tzw. "R -ki", która ma w nazwie przyrostek "Naj", a która odbyła się za kadencji osoby poprzedzającej obecnego prezesa Banasia. Pytanie do absolwenta   wyższych, a  jakże, studiów zgłaszającego aspiracje, aby   przecież zostać audytorem z certyfikatem państwowym. Pytanie to brzmi:  ile to jest 5 procent od 120? Niestety, kandydat bez pomocy kalkulatora nie jest w stanie tego policzyć. Z innymi kandydatami, wszyscy oczywiście z dyplomami studiów wyższych,  było podobnie, przy czym gdzieś tak  z połową z nich znacznie gorzej. Takie to "wyższe", uwaga, WYKSZTAŁCENIE.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @tomciob 15 lipca 2020 09:40
16 lipca 2020 00:33

"Według badania IPSOS, w pierwszej turze wyborów prezydenckich rozkład głosów wśród najmłodszych wyborców- w wieku 18-29 lat - kształtował się następująco: Rafał Trzaskowski – 24,5%, Szymon Hołownia – 23,9% głosów, Krzysztof Bosak – 21,7%, Andrzej Duda – 20,3%. Wszystko przy wyjątkowo wysokiej frekwencji jak na tę kategorię wiekową - 62,3 proc., czyli znacznie więcej niż niż zwyczajowe 40-45 proc".

Nie wiem dlaczego w Polsce jest tak wszystko zagmatwane i skomplikowane.

Nie powinno byc zadnej "II tury" wyborow prezydenckich.

Walcza kandydaci, ten ktory najwiecej glosow dostanie, ten wygrywa.

Ta II tura sprawia, ze wybory wygladaja jak niedzielna gonitwa na torze na Sluzewcu.

Ci slabosilni, ktorzy poodpadali w I turze, napinaja sie przed kamerami i skladaja oswiadczenia, ktory ktorego kandydata poprze i przerzuci na niego glosy.

Duda zdobyl za pierwszym razem 43%, powinien byl wygrac.

Tak czy owak, Trzaskowski przegral i to jest wazna wiadomosc.

Nowa, bardzo interesujaca walka nadciaga.

 

Joe Biden's record on Social Security isn't perfect, but Donald ...

Mam nadzieje, ze Trump, znienawidzony przez establiszment i wiekszosc mediow, wygra jednak w listopadzie.

 

 

 

 

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @stanislaw-orda 15 lipca 2020 18:34
16 lipca 2020 00:36

"Pytanie do absolwenta   wyższych, a  jakże, studiów zgłaszającego aspiracje, aby   przecież zostać audytorem z certyfikatem państwowym. Pytanie to brzmi:  ile to jest 5 procent od 120? Niestety, kandydat bez pomocy kalkulatora nie jest w stanie tego policzyć. Z innymi kandydatami, wszyscy oczywiście z dyplomami studiów wyższych,  było podobnie, przy czym gdzieś tak  z połową z nich znacznie gorzej. Takie to "wyższe", uwaga, WYKSZTAŁCENIE."

Jakie panstwo taki certyfikat.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować